Odstraňte chyby na webu díky SEO analýze

Zatím se nám nestalo, že bychom narazili na web, který by byl z pohledu seo zcela bez chyby. Od řekněme drobných chyb v nastavení, přes různé zásadnější chyby způsobené neodborností, až po nevyužití plného potenciálu klíčových slov. Celkově se dá říci, že téměř na každému webu je co zlepšovat. A abychom věděli, co se zlepšit dá, je potřeba udělat SEO analýzu stránek.

Dvě možnosti SEO analýzy, z nichž ale jen jedna funguje

Vždy dáváme klientům na výběr ze dvou variat - Podrobná seo analýza zpracovaná do dokumentu v PDF o cca 15-20-ti stránkách za cenu 4600,- Kč.  Když takový dokument dostanete, přemýšlíte, jak dál se získanými informacemi správně naložit. Víte sice, co není ideální, ale už si nejste jisti, jak toho ideálu dosáhnout. Navíc k tomu dost často nemáte ani schopnosti, protože ne každý prostě zvládne upravit web. Dostáváte se do pozice, kdy na základě prvotní seo analýzy hledáte firmu, která vám dle zjištěných nedostanků sjedná nápravu. Práce stojí další peníze a tak vlastně platíte svým způsobem dvakrát a nebo minimálně něco navíc. Dost často se přijde také na to, že část věcí prostě na současném řešení upravit nejde. Tím pádem se realizuje jen to, co jde. Svým způsobem asi cítíte, že toto řešení úplně ideální není.

Druhá varianta SEO analýzy je o to, že se rovnou pracuje už na nápravě toho, co je možné zlepšit a neřeší se to, co nejde. V praxi  je to o tom, že při analýze zrovna opravujeme nedostatky a tím pádem šetříme čas i vaše finance. Lehčí nedostaky jsou opraveny rovnou a větší věci spolu následně probereme a domluvíme se, co z nich budeme realizovat a co nikoliv.

SEO analýza je rozhodně dobrá a potřebná služba, ale nemá smysl platit jen za informace, když si můžete rovnou koupit seo a v něm je zahrnuta zrovna analýza i náprava.

Neberte nedostaky zjištěné v SEO analýze na lehkou váhu!

Zkusme se v tom zorientovat procentuelně. Pokud by lepší SEO vedlo k růstu obratu o 20%, bylo by to pro vás nezajímavé. A co třeba 50% a nebo ještě více. Jsou firmy, kterým jsme zvedli obrat internetového obchodu a nebo počet zaslaných poptávek o desítky i stovky procent. Jde jen o to, jestli se s tím rozhodnete něco udělat.

Chyby zjištěné díky SEO analýze rozdělujeme z našeho pohledu na dva typy: 

Blokující chyby - špatně nastavení stránky, kdy chyby způsobují přímo zásadní  poklesy výkonu, jsou často i snadno odstranitelné, jen se o nich většinou neví a nebo se jim nepřikládá takový vliv

Nevyužitý potenciál - Jak už jsme uvedli výše, tímto nedostatkem trpí téměř každý stránka, protože prostě nevyužívá potenciál klíčových slov na 100%,

Jaké máte možnosti do budoucna? Buď budete mít perfektní web, který funguje a neustále roste a nebo vás konkurence časem zničí, protože ona ten perfektní web mít bude. Jinou možnost v podstatě nemáte. Když někdo roste, tak většinou někdo jiný ztrácí. Trh nafukovací není a pokud si uživatel daný produkt nekoupí u vás, tak to bude prostě někde jinde.