Revize SEO přináší nové možnosti optimalizace

Revizi SEO je něco jako inventura současného stavu a jeho následné zlepšení. Provádíme ji u stránek, které jsme po někom převzali do správy a nebo u stránek, kde je potřeba jít s dobou klíčová slova nastavená třeba před 1-2 lety už nemusí být zcela aktuální a nebo se prostě objevila nová slova na které je možné službu rozšířit. Tím se zvýší výkon webu. Zaměření revize SEO jako služby se trochu mění i podle situace. U stránek, které známe a dlouhodobě je spravujeme řešíme vyloženě nová slova a další možný růst, protože tam vše sledujeme průběžně.

Co obsahuje revize SEO:

- kontrola klíčových slov, aktuálnost, výkon

- náprav zjišťěných nedostatků, přidání nových slov, rozšíření obsahu

- kontrola současného stavu webu

- srovnání s minulostí v rámci let, měsíců i výkonů hlavních klíčových slov

Revize SEO po dlouhé době

Občas dostaneme do správy web, který už před lety nějakou optimalizací prošel, ale prostě nefunguje podle představ zákazníka. Aby jsme dokázali současný stav zlepšit, je potřeba web analyzovat a zrovna řešit i revizi SEO.  Revize se dá také chápat jako rozšíření současného výkonu seo na vyšší. 

Ukázky růstu po revizi seo: